Support Plus med Monitorering

En tilleggstjeneste for din Proact Premium Support eller leverandørsupport

Support Plus fra Proact er en tilleggstjenester som både avlaster ditt IT-personal i den daglige driften og gir et ekstra lag med beskyttelse i ditt datasenter.

Tjenesten er en tilleggstjeneste som ligger på toppen av eksisterende supportavtale, enten det er Proact Premium Support eller noen av de store leverandørenes egne supportavtaler. Med denne tilleggstjenesten aktivert tar Proact et samlet ansvar for høyeste tilgjengelighet og håndterer kontraktene med alle involverte leverandører. Det gir ditt team mer tid til å fokusere på oppgaver som driver virksomheten fremover, og i tillegg kan det gi deg en bedre nattesøvn.

Driftsovervåkning
Med tilleggstjenesten Proact Support Plus får dere driftsovervåkning i sanntid, uten å belaste eget IT-team.

Rolig - vi løser det!
I tjenesten inngår også at Proact samordner teknisk support mellom alle berørte leverandører som er dekket av kontrakten. En viktig faktor for kunder med et komplekst IT-miljø hvor feilsøking kan bli en utfordring når det ikke er åpenbart hvor feilkilden ligger. Med Proact Support Plus tilbyr vi et kontaktpunkt som dekker deres spesifikke supportbehov. Tjenesten tilpasses deres eksisterende miljø og støtter et stort antall kombinasjoner av software og hardware fra en rekke leverandører. Uavhengig av om dere har Proact Premium Support eller support fra noen av de store leverandørene, kan Proact ta et helhetlig ansvar gjennom våre kompetente og sertifiserte spesialister som alltid er tilgjengelige. 

  • Sikre spisskompetanse uten rekruttering
  • Servicedesk tilgjengelig 24x7, året rundt
  • Alarm 24x7 ved alvorlige hendelser
  • Servicetekniker på plass i løpet av avtalt responstid
  • Support fra flere produktleverandører gjennom et kontaktpunkt
  • Uavhengig rådgivning basert på din virksomhets behov
  • En kontaktperson hos Proact med ansvar for rapportering og oppfølging

Last ned brosjyrer og les mer om:

  • Hvorfor velge tilleggstjenesten Support Plus?
  • Fordeler med Support Plus
  • Typisk saksflyt vs saksflyt med Support Plus
  • Hvordan det fungerer i praksis
  • Oversikt over innhold i tjenesten

Neste steg:

  • BOOK ET MØTE MED PROACT

    Book et møte med proact så forteller vi dere hvordan vi arbeider og ser på sammen med dere om vi kan hjelpe dere med en IT-strategi som sparer tid og penger samtidig som støtter virksomhetens mål.

  • LAST NED VÅR BROSJYRE

    Les mer om Support Plus fra Proact


Pixel code