Hem
Main image

Support av driftskritisk IT infrastruktur

Proact Support er vedlikeholdstjenester på høyeste kvalitetsnivå som bidrar til at IT-avdelingen oppnår et tjenestenivå som sluttbrukerne krever. 

Proact tilbyr vedlikeholdstjenester til mer enn 3 500 kunder over hele Europa. Vi tilbyr et kontaktpunkt og tjenester på tvers av forskjellige leverandører, noe som gir kundene tilgang til våre erfarne og sertifiserte teknikere med en breddekompetanse som ingen andre kan matche. 

Vedlikeholdstjenester med ett kontaktpunkt forhindrer konfliktflater mellom forskjellige leverandører og gjør det mulig for kundene å effektivisere problemløsnings-prosesser gjennom raskere diagnose og feilretting samtidig som risikoen reduseres. Våre tjenestenivåer kan tilpasses kundens behov og leveres hele døgnet og på lokale språk i 13 europeiske land. 

Prisbelønnet 
Vi utvikler våre vedlikeholdstjenester med kunden i tankene. Tjenestene er ekstremt kostnadseffektive, av meget høy kvalitet og holder fokus på eierskap og effektive feilsøk. I 2011 rangerte en uavhengig undersøkelse, gjennomført på initiativ fra NetApp, Proact som den ledende vedlikeholdspartneren på NetApp i Europa. 

Vedlikeholdstjenester på eget språk
Vi mener det er helt avgjørende å ha lokale vedlikeholdsteam som kan snakke det lokale språket og som forstår kundens miljø. 

Fleksibel dekning
Det er viktig for våre kunder at produktstøtten er fleksibel. Vedlikeholdsaktiviteter kan utføres hele døgnet eller bare i arbeidstiden, med responstid fra 1-2 timer til neste arbeidsdag. 

Flere leverandør
Proact kan levere tjenester fra én leverandør eller tilby et kontaktpunkt eller vedlikeholds-avtaler som dekker utstyr fra flere leverandører. 

Om å ta eierskap
Våre vedlikeholdstjenester er utviklet for å gjøre det lettere for kunden – de forskjellige teamene er opplært til å ta eierskap til et problem helt fra begynnelsen av, uavhengig av den opprinnelige årsaken til problemet. Proact fungerer som et kontaktpunkt og samarbeider med leverandørene for å finne feil og levere effektive løsninger. 

Et viktig sted
Vi vet hva som skal gjøres hvis det utenkelige skjer. Vi er fullstendig klar over at kritiske feilsituasjoner krever mer enn normal support. Som leverandør av vedlikeholdstjenester siden 1994 forstår vi dette bedre enn de fleste. Når systemet er nede og det oppstår driftsavbrudd, følger Proact en rekke dokumenterte og veldefinerte trinn som er utviklet for å minimere nedetid og sikre at kundens kritiske tjenester kan reetableres så raskt som mulig. Proact utnevner en intern person med ansvar for hendelser og som har full tilgang til alle ressurser, inkludert et kriseteam som har kun én ting for øye: Å få produksjonen opp å kjøre igjen så raskt som overhode mulig. 

Kontakt Proact for Support på: 
Telefon: +47 22 89 23 50
E-post: support@proact.no